יום ראשון, 12 באפריל 2015

אהוד מנור - 10 שנים למותו

אהוד מנור, שעל שיריו גדלתי ועד היום אני מוכנה לשמוע אותו שוב ושוב ושוב.


התמונה לקוחה מכאן.

10 שנים בלעדיו, זה לא נתפס.
השירים שלו כל כך מתאימים לי להיום, לכל רגע נתון.
כל דבר מזכיר לי איזה שיר שלו.
והוא חסר, מאד חסר.
היום מלאו 10 שנים למותו.
ולשם כך, בחרתי מספר שירים שאני ממש אוהבת ועדיין לא שמתי פה בעבר.
לבחור מספר שירים מתוך 861 שירים שלו שנמצאים בשירונט, זו משימה ממש קשה.

מקווה שאצליח לעמוד בה בכבוד :)


נתחיל עם אריאל זילבר בשיר המרגש כל כך - אגדה יפנית.  לחן: אריאל זילבר.





נמשיך עם שרי בשירה: לעולם בעקבות השמש. לחן: רני וייס




קפה אצל ברטה - הנשמות הטהורות. לחן: נתן כהן.


ביצוע שאני מאד אוהבת לשיר "לא דיברנו עוד על אהבה"
ואולי גם משום שאני מאד מאד אוהבת את עפרה חזה.


עוד שיר שאני מאד אוהבת וגדלתי עליו - "אי שם" של אילנית, לחן: נורית הירש.



אנו ניפגש... לחן: דני מסינג



"אני אשתגע"... היינו עושים תחרויות מי מצליח לשיר את הפזמון מהר מבלי להתבלבל



"בלדה לשוטר" - אין עין שנשארה יבשה אחרי השיר הזה בסוף הסרט "השוטר אזולאי".
לחן: נורית הירש.



גשם אחרון בביצוע יפיפה של עברי לידר.
(ובלב אני חושבת שאני מקווה שהיום לא יהיה יום הגשם האחרון לחורף זה, רוצה עוד קצת....)
לחן: יאיר רוזנבלום.



ושיר אחרון למקבץ זה.
"מישהו" של יהודית רביץ.
לחן: מתי כספי



עשרה שירים מתוך מאות.
וזה מה שנשאר.

יערה